Predstavitev | Kontaktne informacije | E-mail | Partnerji | Switch to english


Kaj delamo?
 
bullet Oskrba na domu na daljavo
 
bullet
storitev rdeči gumb
  bullet telefoni z rdečim
    gumbom
  bullet dodatna sprožila
 
bullet
detektor padca
 
bullet
delilnik tablet
 
bullet
detektor prisotnosti v postelji
 
 
bullet
detektor epileptičnega napada
 
   
bullet Zastopanje
  bullet TAMINO XML
     
bullet Aktivnosti na državnem in mednarodnem nivoju
  bullet državni nivo
  bullet evropski nivo
   
bullet Sodelovanje v mednarodnih projektih
  bullet TeleSCoPE (2011-13)
  bullet BioModUE_PTL
(2011-13)
  bullet UNITED4HEALTH (2013-15)
  bullet Easy-IMP (2013-16)
  bullet NITICS (2013-15)
  bullet REHA2030 (2019-2021)
  bullet ACESO-AAL (2020-2023)


Druge aktivnosti
bullet bullet
   
bullet MKS in "Dom IRIS"
  bullet Projekt: Vizualizacija
  bullet Projekt: Opomnik
   
bullet

Gradivo za vaje za študente medicine - socialna medicina 2013-14

   
bullet Seminar Telemedicina MF 2010-11
   
bullet

EMG workshop 2006

 

Osebna izkaznica
 
Predstavitev podjetja
Kontaktne informacije
bullet Kdo smo?
partnerji Naši partnerji


Storitev »Moj opomnik«
Izvajalec projekta:
MKS Elektronski sistemi d.o.o., Ljubljana, v sodelovanju s SIIX d.o.o., Radomlje

»Moj opomnik« - Kaj je to?
»Moj opomnik« je storitev za opominjanje in je moderna oblika pomoči za samostojnejše življenje. Uporabnik storitve prejema prek različnih telekomunikacijskih medijev sporočila, ki ga opominjajo, da mora pravočasno izvesti določeno nalogo. Te naloge so npr. redno jemanje zdravil skladno s priporočili zdravnika, redno in pravočasno izvajanje telemedicinskih meritev na domu, odhod na rehabilitacijo ali na pregled k zdravniku, predlog za ogled izobraževalne oddaje s področja skrbi za zdravje itd.

Komu je storitev »Moj opomnik« namenjena?
Storitev »Moj opomnik« je namenjena tistim osebam, ki potrebujejo pomoč v obliki opominjanja bodisi zaradi težav s pomnjenjem (oz. pozabljanjem) npr. starejše osebe, ali zaradi časovne preobremenjenosti. Hkrati je podpora njihovim skrbnikom (npr. hčerki, sinu...), ker jih delno razbremeni skrbi.

Kako »Moj opomnik« deluje?
Uporabnik, njegov skrbnik ali pa medicinska sestra prek spleta vpiše v »Moj opomnik« podatke za opominjanje. To so telefonske številke, vsebina govornega ali pisnega (slikovnega) sporočila, ki se posreduje ob opominjanju, urnik in trajanje sporočanja ter morebitno sporočilo skrbniku.
Ob določenem dnevu in času »Moj opomnik« pošlje uporabniku opomin/sporočilo v eni ali več navedenih oblikah:

  • na telefon kot govorno sporočilo
  • na mobilni telefon kot SMS ali govorno sporočilo
  • v e-poštni predal kot e-pošto.

Opomin/sporočilo se pošlje na en naslov (individualno) ali na več naslovov hkrati (skupinsko). Prejme ga lahko tudi skrbnik (-i) – t.j. oseba (-e), ki skrbi (-jo) za uporabnika. Uporabnik mora prejetje opomina/sporočila potrditi. Način potrjevanja določa oblika sprejema opomina/sporočila npr. uporabnik pritisne tipko na telefonu, izvede povratni klic, ali pa klikne na določeno mesto v e-pošti. V kolikor uporabnik ne potrdi, da je prejel opomin/sporočilo, ga »Moj opomnik« pošlje ponovno ter o tem obvesti skrbnika bodisi prek navadnega telefona (govorno sporočilo), mobilnega telefona (govorno sporočilo ali SMS) ali e-pošte.
Vsi dogodki storitve »opominjanje«se beležijo in jih je mogoče pregledovati prek spleta.
Storitev »opominjanje« izvaja med.over.net.


Želite izvedeti več ob primeru uporabe?
Primer 1: opominjanje po telefonu z govornimi sporočili
Primer 2: opominjanje z SMS sporočili na mobilni telefon
Primer 3: opominjanje po e-pošti